« »
February 13, 2011 | 2:29 PM

salam readers~

aku nak cerita la sikit kat sini. sebenarnya aku tak la berapa suka nak search kat youtube pasal video2 melayu ni. bukan apa. tapi aku rasa macam video2 melayu kurang menarik. huhu. sori yah! tapi. tapi. tapi. lepas aku lihat satu video di blog sahabat aku dari form 1 lagi, Nur, aku terus TERsuka pada sorang beberapa video nie. terbaiklah!

#1 Iklan Youtube


#2 Beruang Duit


#6 EwwW


#7 Negaraku

ni lah antara2 video Anwar Hadi yang aku suka tu. sebenarnya semua video2 yang dia buat semuanya best! banyak pengajaran ooo video2 yang dia buat nie. hee. suka2! XD
tapikan. tapikan.dia dah fly pergi oversea lah. g sydney. ha. pandaikan beliau? beliau nie bukan saja pandai. tapi juga comel. kan? kan? kan? *tiba2 mcm TERsuka kat beliau.* ahahahahaha~ juzt fooling around lorh! ngee~ by the way. aku menanti-nantikan video dia yang terkini pulak. ketika dia di Sydney. mesti lagi syiok kan? kan? kan? baiklah. kita sama-sama nantikannya ya~ *enough lah budak! dah banyak kau mengarut nieh!* okelah. nampaknya ada orang yang jeles dengan entry aku nie. aku pun blah mintak diri dulu lah ye. *baguih sangat dah tu. blah cepat2 sikit weh!* kita jumpa lagi di lain entry. assalamualaikum. tak jawab dosa. kalau jawab...SAYANGGGGG~  teheeee~ XD

Labels:




0 Comments

Post a Comment

No harsh word here please. Thanks for the comments :)



|


Disclaimer



This blog belongs to Nur Liyana. No ripping, spamming and copying w/o my permission. Respect me and I'll respect you. Thank you :)





Tagboard





Credits


This template 100% made by me. Nur Liyana Yahaya. With little help from my old skins and Dinamic Drive. For header and background, I used Photoshop CS5. Color got from HTML color code. Font from Dafont and Google Web Font. Gifs picture made by me and some taken from Tumblr. Other image get from We♥It, Google and Tumblr. Kindly inform me if I'm using your materials but i don't mention here. (c) Copyright by Akira Himesama. All right reserved 2012 (c)