« »
March 11, 2011 | 4:05 AM

salam readers~

sebelum apa-apa kan. aku nak ucap HAI KORANGGGGGGG! LAMA TAK JUMPA!!^^ [mcm lah kaw penah jumpa dorang. =.='] *eheh! diamlah kaw! jeles!*

oke. hari ni aku nak cakap pasal 'what the?!!'. takdelah. aku tipu je tu. seperti yang korang maklum, aku ni merupakan pelajar lepasan spm 2010. ya. so hari ni aku nak cerita pasal diri aku yang berkaitan nie lah kan. [ce cite! ce cite!] oke. begini ceritanya.............
pertama-tama kalinya aku nak gtaw korang yang aku jawab spm tu bermula dari 23 nov 2010 hingga 16 dis 2010. memandangkan dah lebih tak kurang 3 bulan aku tak pergi sekolah *iaitu selepas spm* aku pun dah lama la tak menulis. then bila aku tulis try nak tulis tadi.......................korang nak tau pe jadik. jap2. nak upload gamba jap.


haaaaaaa..........korang nampak ni??nampak??inilah tulisan aku yang sangat burok! omaigod! apakah?? dah lama tak menulis. so bila menulis balik selepas tiga bulan. tangan ni jadi liat pulak. keras! payah nak tulis. bila nak tulis tangan jadi terketaq ketaq bak kata oghang utagha. macam terkena parkinson lak. *betoi ka aku eja tu? bantai je la~*


kawan2 aku pun jadik terkejut sebab aku tulis jadi macam nie. huhu~
apa-apa pun....aku nak g skolah balek! nak balek tulisan aku yang comel tu! *sila muntah*

okelah..setakat ni saja entry kali ni..sekian..=.=' *x berapa nak ada mood hari nie seipa tah?!* btw..thnx for reading dear (:


p/s : result kuar 23 mac ni. korang doakan aku ea?? sayyyyaaaannnngggg korang! >.<
signature2

Labels:




0 Comments

Post a Comment

No harsh word here please. Thanks for the comments :)



|


Disclaimer



This blog belongs to Nur Liyana. No ripping, spamming and copying w/o my permission. Respect me and I'll respect you. Thank you :)





Tagboard





Credits


This template 100% made by me. Nur Liyana Yahaya. With little help from my old skins and Dinamic Drive. For header and background, I used Photoshop CS5. Color got from HTML color code. Font from Dafont and Google Web Font. Gifs picture made by me and some taken from Tumblr. Other image get from We♥It, Google and Tumblr. Kindly inform me if I'm using your materials but i don't mention here. (c) Copyright by Akira Himesama. All right reserved 2012 (c)