« »
March 22, 2011 | 5:22 AM

salam readers~

memandangkan aku nie calon spm 2010. so aku nak cakap pasal spm sikit lah. ESOK result KELUAR! secara keseluruhannya aku nak cakap aku EXCITED nak ambik result aku tu. mesti korang pelik kan? pehal lah ngn minah sorang ni. orang semua cuak nak ambik result yg kau nak excited pulak. yeah!

aku excited sebab lepas tu dah takde lagi kebimbangan bila result nak keluar la. gena result aku nanti la. dan macam2 lagi la! then inilah jadual aku esok. sila lihat. tak nak lihat, tengok. tak nak tengok, baca. heh!

8.15 : pergi ke sekolah. [ada aktiviti sikit pagi tu]
10.00 : ambik result.
10.05 : blah terus. jangan pandang belakang dah! =.='

oke. ni saja untuk hari ni. semoga kawan2 semua dapat keputusan yang cemerlang gemilang dan terbilang! :]

signature2



0 Comments

Post a Comment

No harsh word here please. Thanks for the comments :)



|


Disclaimer



This blog belongs to Nur Liyana. No ripping, spamming and copying w/o my permission. Respect me and I'll respect you. Thank you :)





Tagboard





Credits


This template 100% made by me. Nur Liyana Yahaya. With little help from my old skins and Dinamic Drive. For header and background, I used Photoshop CS5. Color got from HTML color code. Font from Dafont and Google Web Font. Gifs picture made by me and some taken from Tumblr. Other image get from We♥It, Google and Tumblr. Kindly inform me if I'm using your materials but i don't mention here. (c) Copyright by Akira Himesama. All right reserved 2012 (c)