« »
April 21, 2011 | 4:33 AM

salam readers~

hari nie aku berpikir panjang. aku dah mula dapat tawaran untuk sambung belajo. alhamdulillah. tapi tu lah kan. yang aku dapat semua swasta. aku memang nak elak sesangat dari masuk kolej okeh? ye lah. yuran nak daftar pun dah beribu. kopak duet aku mak bapak aku weh. dah lah aku dah banyak susahkan dorang sejak azali lagi. yelah. dari aku lahir sampailah ke beso sekarang nie asyik harapkan duet dorang je.

berbalik kepada rezeki aku nie kan, aku ade lah dapat tawaran dari KATPM [Kolej Antarabangsa Teknologi & Profesional] dalam bidang farmasi. okeh.memang aku berminat dalam bidang nie. dululah kan. lepas tu aku dah semakin tak berminat sebab bio kena strong. chett! dah lah aku tak berapa nak suka bio tu. kalau kimia dengan fizik ye lah.

then, aku dapat pulak IIC [International Islamic College]. tapi dorang tak cakap course mende yang aku dapat. takpe lah. aku tolak jugak. of kos sebab dia swasta kan.

dan semalam aku dapat lagik dari KPTM [Kolej Poly-Tech Mara] dalam bidang..... homaigod! Science Computer. yeah! aku suka! aku suka! lepas-lepas aku baca tu aku terus cakap kat ayah aku. tapi tu lah. kalau kerajaan memang aku nak masok yang tu dah. di sebabkan memerlukan belanja yang banyak aku pun tak pergi lah *kot*. ayah aku suruh tunggu tawaran dari upu dulu. dan memang aku nak tunggu pun. kalau masuk yang swasta memang tak hidup senanglah mak bapak aku. aku bukan kaya raya macam Bill Gates. kekeke.

btw, doakanlah aku ye. ngeee. 
signature2



0 Comments

Post a Comment

No harsh word here please. Thanks for the comments :)



|


Disclaimer



This blog belongs to me and me only. No ripping, spamming and copying w/o my permission. Respect me and I'll respect you. Thank you :)





Tagboard





Credits


This template 100% made by me. Akira Himesamat. With little help from my old skins and Dinamic Drive. For header and background, I used Photoshop CS5. Color got from HTML color code. Font from Dafont and Google Web Font. Gifs picture made by me and some taken from Tumblr. Other image get from We♥It, Google and Tumblr. Kindly inform me if I'm using your materials but i don't mention here. (c) Copyright by Akira Himesama. All right reserved 2012 (c)