« »
April 10, 2011 | 7:23 AM

salam readers~

rata-rata sekarang sebok ajuk dialog si usop dalam hantu kak limah. aku pun ade je ajuk dialog dia tu. ce cite. ce cite. haha! dan sekarang pun rata-rata orang asyik cakap pasal fesbuk fesbuk fesbuk. kalau ada yang sebut pasal friendster dan myspace....orang dah tak layan lah wehh. -_____-

dan berkaitan dengan tajuk kat atas tu. wahhh. tajuk cam gempak starz jer.Nak tahu pe bendenye? cer tengok cer tengok kat bawah nie. ahahahaha :D

Fenomena sekarang semuanya pakat beralih kepada watak lelaki lembut yang sangat lawak.Lagi lawak dari lawak lawak dan plawok! USOP sontoria Hantu Kak Limah. *ambek kau. merah menyala lagi uuuu. :P*


boleh tak nak gelak sampai esok? hahaahaha.. adeh! guling2. kalau ade Usopbook, awok dah masuk pun sekarang nie. hahahaha!

oke. setakat nie ja entri kali nie. saket perot lah. haha! tata titi tutu~ :D
signature2




0 Comments

Post a Comment

No harsh word here please. Thanks for the comments :)



|


Disclaimer



This blog belongs to me and me only. No ripping, spamming and copying w/o my permission. Respect me and I'll respect you. Thank you :)





Tagboard





Credits


This template 100% made by me. Akira Himesamat. With little help from my old skins and Dinamic Drive. For header and background, I used Photoshop CS5. Color got from HTML color code. Font from Dafont and Google Web Font. Gifs picture made by me and some taken from Tumblr. Other image get from We♥It, Google and Tumblr. Kindly inform me if I'm using your materials but i don't mention here. (c) Copyright by Akira Himesama. All right reserved 2012 (c)