« »
April 28, 2011 | 3:21 AM

Salam readers~


*Ouh! Comelnya mereka ini! XD*

Act, aku nak tulis pasal nie semalam lagi. Tapi entah macam mana aku boleh lupa. Aihh! -________-

Oh! Berbalik pada topik. SJM is coming to Malaysia on 28 May! Dan tiketnya FREE! OMG! Aku nak pergiiiiii. Tapi jauh sangat. Dorang kat Putrajaya. Rumah aku jauh kat Perlis. Huhu.

Tapi sis aku pergi okayhh? Sangat jeles taw. wuwuwu. Dah la time SS3 aku tak boleh pergi. Sis aku je pergi. Now pun sama. Uhuk!

Btw, aku tak berapa pasti dorang datang sebab apa. Tapi tak silap aku ada kaitan dengan belia. Hapebende tah aku tak ingat. HAHA! Sangat rindu pada dorang okayhh? :'(

p/s : Kalu BH ada jugak buat liputan pasal dorang memang nak kena maki lagi lah kot. Eheh! Hari tu bukan main anti lagi lah kan? =..=



2 Comments

Blogger salehah azmi said...

yana,sungguh ka???

 
Blogger apple ♥ sidz said...

yup! smlm ada kuaq brita kak kami cakap. :D

 

Post a Comment

No harsh word here please. Thanks for the comments :)



|


Disclaimer



This blog belongs to Nur Liyana. No ripping, spamming and copying w/o my permission. Respect me and I'll respect you. Thank you :)





Tagboard





Credits


This template 100% made by me. Nur Liyana Yahaya. With little help from my old skins and Dinamic Drive. For header and background, I used Photoshop CS5. Color got from HTML color code. Font from Dafont and Google Web Font. Gifs picture made by me and some taken from Tumblr. Other image get from We♥It, Google and Tumblr. Kindly inform me if I'm using your materials but i don't mention here. (c) Copyright by Akira Himesama. All right reserved 2012 (c)