« »
April 7, 2011 | 6:53 AM

salam readers~

seperti yang aku dah janjikan pada opie. aku nak tulis entri pasal pakwe aku iaitu syed daniel wafi. hee. oke. perkenalan pertama aku dan daniel adalah pada tahun 2010 [tahun lepas] pada bulan mac. *ehh. dah setahun rupanya kitorang kenal. hehe.* aku mengenalinya dari seorang kenalan rapat aku yang tidak kurang comelnya. ngahaha. [dah. dah.jangan mengarot lagi. sambung cite cepat]


oke. nama yang diberi ialah syed daniel wafi. dia telah dilahirkan pada 6 jun 1991. *muda ag okayh!. :]* beliau ni tinggi gilo macam menara berkembar petronas. 181cm. aku yang cuma 155cm nie terasa begitu kerdil bila berdiri di sampingnya. *chewwahh!* beliau sangat2lah kacak + hensem + jambu batu comel.  apeee? nak tengok muke beliau macam mana? mane bolehhhh. nanti korang terpikat kat beliau pulak. merana saya nanti [ehh. saya pulak dah?] hehe. oke la. oke la. untuk tidak mengecewakan anda2 semua aku tunjuklah wajahnya yang kacak membunuh tu ye. tapi sila tekan read more dulu ye :]


TADA!!!
syed daniel wafi! ♥__♥

haa. nie lah orangnya. sangat kacak membunuh kan? walaupon aku tak mati terbunuh lepas tengok wajah beliau nie tapi sekurang-kurangnya aku hampir2 pengsan bila tengok menatap wajahnya. haha! [ehh. apsal aku rasa macam kenal je mamat daniel nie?]

eheh! kenal ye? haha! pernah tengok bang bang boom? yeah! anda dah terkena! :D. sebenarnya nie member beast. nama sebenar dia SON DONG WOON! kacak kan? kan? haha! camane nama dia boleh jadi syed daniel wafi? heeeee. soalan yang bijak. oke. nie explaination dia. :]

Son Dong Woon = Syed Daniel Wafi

haa. sebab tu nama dia syed daniel wafi. hoho. okay la. kepada opie yang comel. jangan marah ye. hehe. saje bergurau senda manjerr. hoho.

kepada hubbyku yg terchenta. jangan mare2 ya. u tetap num1! ngeee~ :D

*heee. comellah bila dia buat mcm tu! XD*

oke. nie saja entri aku kali nie. jumpa lagi! :]

signature2



4 Comments

Blogger salehah azmi said...

hbs pic laki hensem mn hg amik?yg pakai baju hitam tu?cm melayu ja.hensem tuuuu ^^

 
Blogger apple ♥ sidz said...

hehe. gambaq dia la. dong woon. hensem kan? haha! i lup u dong woon!!^^

 
Blogger ✖ cocopie ✖ said...

yeah! real maknae Dongwoon!
Syed Daniel Wafi....mmg comel!

awww~~~~ opie je yg tak comel! hahaha!

 
Blogger apple ♥ sidz said...

opie pon comellah. :D

 

Post a Comment

No harsh word here please. Thanks for the comments :)



|


Disclaimer



This blog belongs to Nur Liyana. No ripping, spamming and copying w/o my permission. Respect me and I'll respect you. Thank you :)





Tagboard





Credits


This template 100% made by me. Nur Liyana Yahaya. With little help from my old skins and Dinamic Drive. For header and background, I used Photoshop CS5. Color got from HTML color code. Font from Dafont and Google Web Font. Gifs picture made by me and some taken from Tumblr. Other image get from We♥It, Google and Tumblr. Kindly inform me if I'm using your materials but i don't mention here. (c) Copyright by Akira Himesama. All right reserved 2012 (c)