« »
April 2, 2011 | 7:05 AM

salam raders~ :D

hari ni aku nak cerita pasal air. ya. air. kat sini (perlis) hujan asyik mencurah-curah dari langit. tak benti-benti. sampai banjir jadinya. *act dah beberapa hari dah kejadian ni terjadi. baru nak cerita hari ni. -__-'* tapi tak salah kan? sekarang kat perlis ni still banjir lagi. desas-desus orang, banjir ni dpt keturunan dari siam. sebab siam yang banjir dulu. lepas tu baru turun kat perlis. dan kemudian akan turun kepada negeri-negeri seterusnya. =.='

oke. enaf bercerita pasal tu. aku nak tunjuk sikit la kejadian apa yang terjadi di perlis setelah hujan menangis lebatnya selama beberapa hari. sila duduk dulu. pekena kopi dan roti canai dulu sambil tengok gambar-gambar di bawah ni ya. >__<


yang ni kat tepi rumah aku.


yang ni lak kat belakang rumah aku.


yang ni kat pusat bandar aku perlis. hehe. :P


yang ni laut kat belakang rumah aku. haha! tipu. tipu. ni sawah padi kat belakang rumah aku. macam laut dah jadinya. -_______________-


ni air terjun kat belakang rumah aku. heeeee. oke. aku tipu lagi. ni kat sawah jugak. gila laju air dia mengalir. -______________________-'


ni model yang agak sengal. sebok nak snap pic time banjir. alaaa. sekali-sekala kan? haha! =.=''


nie kat rumah luar rumah aku. kat parking lot. *gaya macam besar rumah aku. =.='*


ni pun kat pusat bandaraya perlis.




weh! aku pun nak berenang macam budak tu jugak! XD

oke. ni saja yang aku nak tunjuk. hehe. trimas sebab sudi tgk k? daaaa~ :D

signature2

Labels:




0 Comments

Post a Comment

No harsh word here please. Thanks for the comments :)



|


Disclaimer



This blog belongs to me and me only. No ripping, spamming and copying w/o my permission. Respect me and I'll respect you. Thank you :)





Tagboard





Credits


This template 100% made by me. Akira Himesamat. With little help from my old skins and Dinamic Drive. For header and background, I used Photoshop CS5. Color got from HTML color code. Font from Dafont and Google Web Font. Gifs picture made by me and some taken from Tumblr. Other image get from We♥It, Google and Tumblr. Kindly inform me if I'm using your materials but i don't mention here. (c) Copyright by Akira Himesama. All right reserved 2012 (c)