« »
May 5, 2011 | 9:52 AM

Salam readers~






Seperti yang korang maklum, hari ibu pada tahun ini jatuh pada 8 Mei iaitu hari Ahad. Eheee. Tetiba yana jadik tak sabar nak tunggu hari tu. Hoho.


Tapi. Tapi. Tapi. Memandangkan yana ni spm leaver, so yana dah susah nak keluar pegi beli barang2. Macam sebelum ni asal hari ibu je mesti ade hadiah nak kasik kat ma.*sebab sekolah kat tengah2 bandar. So senang nak keluar pegi beli hadiah.* Tapi kali ni rasanya tak bagi hadiah dah kot. Huhu.


Kalau nak pegi beli tu boleh je. Tapi yana mane la nak ade lesen kete. Lesen moto pon takde lagi. Kalau nak keluar tu sah2 nak keluar ngan ma. Nak keluar ngan ayah japgi kalau rambang mata mesti nak tanya. Lepas tu mesti nanti ayah cakap,"Ikut awaklah. Awak yang nak beli." Adeh! Camne tu?


So, untuk hari ibu kali ni yana ngan adik2 yana dah cadang nak kasik kad je. Alaa. Buat sendiri je pon. Eheh. Then kalau yana rajen, yana buatlah kek untuk ma? Amacam? Korang rasa oke tak cadangan yana ni? Komen2 la siket. :D


Sekian. Assalamualaikum. Tak jawab dosa, kalau jawab sayangggg! :D



0 Comments

Post a Comment

No harsh word here please. Thanks for the comments :)



|


Disclaimer



This blog belongs to Nur Liyana. No ripping, spamming and copying w/o my permission. Respect me and I'll respect you. Thank you :)





Tagboard





Credits


This template 100% made by me. Nur Liyana Yahaya. With little help from my old skins and Dinamic Drive. For header and background, I used Photoshop CS5. Color got from HTML color code. Font from Dafont and Google Web Font. Gifs picture made by me and some taken from Tumblr. Other image get from We♥It, Google and Tumblr. Kindly inform me if I'm using your materials but i don't mention here. (c) Copyright by Akira Himesama. All right reserved 2012 (c)