« »
June 25, 2011 | 3:54 PM

Yana baru balik dari makan tau. Tadi pergi makan kat kedai ape ntah. Boleh tahan jugak la sedapnya kat situ. Nasib tak mahal. Jimat oooo jimat! Kat u memang banyak guna duit. Tak boleh boros2 sangat ye yana? Okayh!

Kembali kepada topik kita malam ini ya. Tadi time makan2 tu budak Syed Daniel Wafi tu pun pergi makan kat situ. Oh! Gila kot. Macam nak pengsan yana tadi tau! Haha! Tipu je. Tipu. Yana hepi la kejap kan tadi. Ngeee. Yana ulang balik ye? Yana hepi la KEJAP tadi.

Kenapa? Yes! Soalan yang bagus! Sebab dia merokok! Well, maybe korang cakap, 'Laaaa. Merokok je punnnn. Kecoh pehal?' Oh well. For your information la kan. Yana memang tak suka orang merokok. Yana anti gila kot. Sebab ape? Sebab yana tak suka bau asap rokok tu. Dan juga yana pentingkan kesihatan yana. Eheee. Betullah kan? Orang yang hisap rokok tu kan membahayakan kesihatan dia. Orang yang keliling dia yang bau asap rokok tu lagi la membahayakan kesihatan dorang kan? Kan? *sori ayat pusing2. =='*

Oh. Dia dah mencemarkan nama baik Dongwoon yana yang terchenta tuuuuu. Hape nie? Jahat la kau kan? Aku benci kau! Grrrr! *just kidding* Kecewa ouh tengok perangai dia cenggitu. Ntahapehape je.

Ntah nape yana rasa entry yana malam nie macam merapu-rapu sikit. Korang pun rasa macam tu ke? Iye? Ok lah kalau macam tu. Yana tulis takat nie dulu la ye? Nanti2 yana tulis entri yang baik untuk tatapan korang lagi ye? :)

Sekian :]



0 Comments

Post a Comment

No harsh word here please. Thanks for the comments :)



|


Disclaimer



This blog belongs to me and me only. No ripping, spamming and copying w/o my permission. Respect me and I'll respect you. Thank you :)





Tagboard





Credits


This template 100% made by me. Akira Himesamat. With little help from my old skins and Dinamic Drive. For header and background, I used Photoshop CS5. Color got from HTML color code. Font from Dafont and Google Web Font. Gifs picture made by me and some taken from Tumblr. Other image get from We♥It, Google and Tumblr. Kindly inform me if I'm using your materials but i don't mention here. (c) Copyright by Akira Himesama. All right reserved 2012 (c)