« »
October 26, 2011 | 5:34 PM



Saje nak share kat sini beberapa header yang telah yana siapkan atas permintaan rakan2 BBB dan beberapa rakan2 yang lain. Heee :D

Sila2, tengok2. Kalau korang rasa lawo, cantik, cute, comey, kacak, hensem, macho, boleh la tempah kat yana. Hoho. Promote kejap ye? :)















#nie dah termasuk header yana yg dulu2 dah nie. HAHA! btw, kalau terasa nak tempah header, boleh tengok SINI untuk lihat syarat2 tempahan. Hoho :3

Btw, headers yang kat atas nie BUKAN FREEBIES. So diharapkan anda anda anda dan anda tak amek ye? :)



mood : penat. baru habis buat header yang diminta rakan2 BBB. Btw, seronok + lega sebab dorang suka header yg yana buat. Hoho. ILOVEYOU BBB!


Lots of Love,
Yana♥

Labels: , ,




2 Comments

Blogger tasya linda said...

homaiii, Header yg awak buat semua superb. cantik giloss. nak jugak . just kidding :D

 
Blogger apple ♥ sidz said...

hehe. thanks. :)
nak? boleh je XD

 

Post a Comment

No harsh word here please. Thanks for the comments :)



|


Disclaimer



This blog belongs to Nur Liyana. No ripping, spamming and copying w/o my permission. Respect me and I'll respect you. Thank you :)





Tagboard





Credits


This template 100% made by me. Nur Liyana Yahaya. With little help from my old skins and Dinamic Drive. For header and background, I used Photoshop CS5. Color got from HTML color code. Font from Dafont and Google Web Font. Gifs picture made by me and some taken from Tumblr. Other image get from We♥It, Google and Tumblr. Kindly inform me if I'm using your materials but i don't mention here. (c) Copyright by Akira Himesama. All right reserved 2012 (c)