« »
January 10, 2012 | 11:56 AM

 

#Along dan dua adik yana :*

Entri nie Angah buat khas untuk Along. Hihi. Maklum balas dari entri Along yang >nie<. Terharu kot angah baca entri Along tu. Bergenang air mata Angah tadi. Hihi. Classmate angah yang baca entri Along tu pun cakap, “Bestnya ada kakak macam nie,” Angah senyum je la tadi. Hehe :D

Thanks Along for the wish. Amin. InsyaAllah Angah cuba jadi anak yang terbaik untuk mak dan ayah. Angah akan cuba cari jalan untuk bahagiakan keduanya. InsyaAllah, Along. Angah akan buat yang terbaik, jadi yang terbaik untuk mak, ayah, dan adik-adik. Ehem, insyaAllah Angah jadi adik yang mendengar kata jugak. Hihi :P

Angah akan belajar rajin-rajin. InsyaAllah kalau ada yang tak faham, Angah tanya lecturer nanti. Okay. Along pun doa-doakanlah Angah dapat kawan-kawan yang elok. Amin. InsyaAllah Angah akan kuatkan diri Angah kat sini :) Nauzubillah. Angah pun mintak jauh dari benda-benda macam tu. Amin.

Hihi. Nanti kalau Angah ada apa-apa yang tak faham, Angah tanya Along je nanti. Hehe. Angah tau, Along garang, bertegas pun sebab Along sayangkan kitorang. Angah faham :)

Okay. Angah pun rasa sampai sini je. Nanti kalau hujung2 minggu Angah takde test ke, quiz ke, atau apa-apa aktiviti, Angah balik la. InsyaAllah kita jumpa kat rumah nanti. Hehe. Along pun, do the best for your final! Bittaufiq wannajah, Along. 화이팅! Jiayou! <-- Copy paste yang Along nie. Hihi :P

Lots of Love,
Angah♥

Labels: ,




0 Comments

Post a Comment

No harsh word here please. Thanks for the comments :)



|


Disclaimer



This blog belongs to me and me only. No ripping, spamming and copying w/o my permission. Respect me and I'll respect you. Thank you :)





Tagboard





Credits


This template 100% made by me. Akira Himesamat. With little help from my old skins and Dinamic Drive. For header and background, I used Photoshop CS5. Color got from HTML color code. Font from Dafont and Google Web Font. Gifs picture made by me and some taken from Tumblr. Other image get from We♥It, Google and Tumblr. Kindly inform me if I'm using your materials but i don't mention here. (c) Copyright by Akira Himesama. All right reserved 2012 (c)