« »
February 25, 2012 | 12:27 PM



Makin lama makin cuak pulak aku. Lagi seminggu lebih nak final. Wawawawa! Banyak lagi yang tak cover. Tambah-2 yang subject economic. Aigoo. Dah la tiap-2 kali kelas economic tu aku mengantuk. Asal mengantuk je kelas eco. Asal kelas eco je mengantuk. Huaaa. Aku dah taktau acane nak bendung nafsu mengantuk aku tu. Bila sir bukak mulut je aku pun bukak mulut nak menguap. Haihhh. Yana. Yana. =.="

Eco punya test 1, result agak tidak memberansangkan. Haish. Tapi nasib baik test 2 nie result semakin okay. Kena kerja keras lagi ye yana oii. Jangan berpuas hati dengan result cenggitu. Final nie memang kena score habisan lah kan. Heh. Good lluck untuk diri sendiri. *Clap clap clap* Eh, perlu ke nak bertepuk tangan? Puipui. Haha xD

Apa-apa pun tadi bukak student portal. Saja nak check schedule final exam. And yeahhhh. Aku punya exam start hari Khamis, 15 Mac untuk subjek BEL260 - Preparation for MUET. Then habis hari Jumaat, 30 Mac untuk subjek CSC159 - Computer Organization. Hoh. Harap-2 semua berjalan dengan lancar nanti. Aminn :')

Nie ha jadual exam aku tu. Saje nak letak untuk tatapan umum. Huahuahua -_____-





#Click gambar untuk tumbesaran dugro. Hoho

Amek kau. Sekali 3 minggu exam tu. Aku dah rasa macam nak amek SPM balik la pulak sampai berminggu-minggu examnya. Huahua. Okay lah. Nak study CSC159 pulak nie. Isnin petang ada test pulak. Huhu. Wish me luck. Take care all. Hoho. Assalamualaikum :)

A true friendship is when people know all about you but like you anyway. :)

Lots of Love,
Yana♥

Labels: ,




0 Comments

Post a Comment

No harsh word here please. Thanks for the comments :)



|


Disclaimer



This blog belongs to me and me only. No ripping, spamming and copying w/o my permission. Respect me and I'll respect you. Thank you :)





Tagboard





Credits


This template 100% made by me. Akira Himesamat. With little help from my old skins and Dinamic Drive. For header and background, I used Photoshop CS5. Color got from HTML color code. Font from Dafont and Google Web Font. Gifs picture made by me and some taken from Tumblr. Other image get from We♥It, Google and Tumblr. Kindly inform me if I'm using your materials but i don't mention here. (c) Copyright by Akira Himesama. All right reserved 2012 (c)