« »
May 1, 2012 | 10:47 AM



Okay, dah lama tak update. Kemalasan melanda diri. Mohon maaf kepada yang menunggu entri saya di-update yang tak ter-update2. Ceyh. Ade ke? Haha. Pape pun now ubah lagi sekali design. Sebelum nie guna design Faceblog which is blog nie kelihatan seperti Facebook. But now dah ditukar pula kepada TweetBlog yang mana berinspirasikan Twitter. Kenapakah saya berbuat begini? Kerana sekarang nie Facebook dan Twitter semain femes dalam kalangan pengguna tegar laman sosial. *Okay, enough cakap skema sebab bukan nak SPM pun. Ceyh! -.-*

Btw, Hello May and Bye-2 April! Bulan April nie rasanya bulan yang sangat tak bertuah bagi saya. Errr, macam-2 yang dah jadi Dan saya taknak ingat pun. Ekeke. Oh ya! Sekarang saya dah jarang-2 update blog sebab saya lebih ke arah Tumblr. Eh, Yeke? Ahaha. Silalah follow Tumblr saya. Tiada paksaan. Taknak pun takpe :P

Oh-2. Sebut pasal Tumblr, pagi tadi adik saya ada suruh saya on Facebook. Katanya ada something yang boleh buat saya happy. Apekah itu? Jeng jeng jeng. Takde la happy mana pun, tapi ada FanPage of Monday Couple post gambar yang saya upload ke Tumblr saya.


#Nie haaa gambo tuh. Nak menunjuk jap. Ceyh! Haha!#


Ehehe. Happy kejap. Tak sangka ada orang sudi jenguk Tumblr saya tu. Woot woot. K dah. Tu je kot. Haha. Nak layan Running Man Ep92 pulak. Hihi. Tataaaaa. See ya! Assalamualaikum :D

Lots of Love,
Yana♥

Labels: ,




2 Comments

Blogger bari'ah said...

Hehe.. Saya pun peminat setia RM.

 
Blogger apple ♥ sidz said...

Hihi. Same la kita. :D

 

Post a Comment

No harsh word here please. Thanks for the comments :)



|


Disclaimer



This blog belongs to Nur Liyana. No ripping, spamming and copying w/o my permission. Respect me and I'll respect you. Thank you :)





Tagboard





Credits


This template 100% made by me. Nur Liyana Yahaya. With little help from my old skins and Dinamic Drive. For header and background, I used Photoshop CS5. Color got from HTML color code. Font from Dafont and Google Web Font. Gifs picture made by me and some taken from Tumblr. Other image get from We♥It, Google and Tumblr. Kindly inform me if I'm using your materials but i don't mention here. (c) Copyright by Akira Himesama. All right reserved 2012 (c)